Saturday, May 15, 2010

Apple + Ais Lemon

itu lah menu dinner aku mlm nie...nie satu petua aku nk share dgn korg yg aku bace baru2 nie...klu nk slim n tmbh2 perut buncit...cube korg try petua nie...aku pn br start arinie...

korg beli lemon then korg perah dlm 1 bekas air...gaul dgn sebati dgn air putih tue ok...then korg simpan dlm peti ais...pas jer mkn tgh hari or dinner korg minum air tue..insyaAllah, perut anda yg buncit akan kempis...blm cube blm tahu...

n aku penah t'bace pasal org diet nie mkn apple...apple nie kan padat isinya sbb tue la kot kenyang...tp terus terang aku ckp aku nie liat skit mkn buah melainkan buah tembikai susu..itu fav aku...hahaha..tp aku beli jgk la apple hijau td tuk permulaan diet aku...nk abiskan sebiji tue pn naik lenguh mulut mengunyah...tgk la mampu ke tdk b'thn coz aku x mkn ape2 pn slps mkn tgh hari td...

so, GOOD LUCK tuk korg klu b'minat tuk mencube...

2 comments:

  1. orang kata apple hijau x baik utk kesihatan...baik ko kaji balik

    ReplyDelete
  2. nape plak apple hijau x baik tuk kesihatan? nama pn buah kan...mesti la elok tuk kesihatan...hrmmm..nnt aku kaji blk...

    ReplyDelete