Saturday, May 8, 2010

Saturday 080510

aktiviti arinie :-

pg nie g rmh bakal mak mentua kt Damansara tuk celebrate besday 2 anak buah tunang ku yg lahir bln ni...dua2 sudah cukup setahun...sgt x sbr nk g coz dh lame x b'jumpe dgn anak buah tunang ku itu...tp aku close dgn sorg nie jelah coz yg sorg nie aku jumpe mse g kenduri kawen adik tunang ku thn lps...yg sorg lg nie mmg aku close la lgpn dia friendly...senang nk dgn org...suke melayan karenah dia...baby kan suke d agah..ada 1 ari tue baby nie "gatal" nk main agah2 dgn aku...kemain suke btl dia..t'hibur hati tgk senyuman dia n tgk dia ketawa...nk jdkan cte, smlm pas keje aku g Mines dgn tunang aku nie nk cari hadiah tuk dorg nie...dlm otak aku set baju jer bkn ape...sbb sblm2 nie beli aku ada pengalaman beli brg tuk anak buah aku...dh tentu beli brg mainan..tp baby or budak2 nie cpt bosan dgn brg2 mainan tue...klu beli baju atleast dia leh pakai selagi dia muat n lg seronok tgk dorg pakai baju yg d berikan...hihihi...so, pening punye pening mencari hadiah smlm last2 beli baju jgk coz tunang aku sibuk nk beli mainan alih2 dia yg pening x tau ape yg sesuai...yelah, umur pn br setahun...kbykn mainan x b'sesuaian dgn umur dorg tue...so, last2 aku jgk la g memilih baju2 baby tue...dia ckp "muat ker nie, cm besar jer" aku bkn nk ckp besar laa tp aku nie mmg pakar nk beli baju baby or budak nie..imagine kebesaran bdn dia so kena la beli yg besar skit dr size dia supaya leh d pakai lame...contoh akak aku sorg nie..klu dia g beli baju sendirian confirm2 baju tue muat2 n kdg2 fit jer kt anak dia...so, setiap kali nk beli baju anak dia aku la advisor dia...hihihi

ok...pas majlis celebrate besday tue kena b'gegas blk ke Nilai plak...nk celebrate Mother's Day mlm nie...ptg nie nk g beli hadiah pastu mlm bw ibu g mkn2...smlm survey2 gak kt Mines tp xder yg b'kenan d hati n lgpn x tau nk beli ape sbnr nyer...nk beli blouse, ibu aku nie x suke pakai2 suar n blouse nie...klu kuar mane2 mesti dgn baju kurung dia or jubah jer...nk beli tudung, hrmmm...ok jgk tp akak aku ckp "takkan nk beli tudung lg" so, aku skg nie ngah kusut nk beli hadiah ape..adehhh, xpe la ptg kan decide nk beli ape..hrmmm

anyway, HAPPY MOTHER'S DAY....hargailah ibu anda selagi dia masih di sisi kita...gembirakan dia, senyuman itu penawar segala duka kita...

No comments:

Post a Comment