Monday, May 10, 2010

Interview....

cuak...cuak...n cuak sgt2....nk menaip nie pn rase mengigil jer...hahaha

bkn ape2, nie bkn sebarangan interview...interview tuk transfer department...n bos aku pn slh seorang panel interview...n arinie panel ada 4 org...cm dlu 2 org jer yg interview aku...n aku x familiar sgt pn dgn job functions position nie coz b'lainan sgt dr ape yg aku belajar n ape yg aku keje selama nie kot...skit2 tue mybe ader laa...tp gmbrn masih samar2 la tuk position nie...

dlu mase 2 panel interview aku, selambe dek jer aku speaking BM...hahaha sbb aku tau aku x kan konfiden speaking BI...cube korg pikir n renung2kan...klu kte ckp BI tp org x phm sbb broken english la katakan...so better ckp BM yg mmg semua org phm tue pn kdg2 ader org x phm jgk..gak nyer dgn org yg x phm ckp BM tue kena ckp tamil gak nyer...hahaha

so, ape2 pn doakan kejayaan aku...nie menentukan masa depan aku...moga semua b'jln dgn lancar n jayanya...amin...amin

No comments:

Post a Comment