Friday, May 21, 2010

Bendera Merah

hahaha...mesti korg phm kan ape bendera merah tue...yg gegurl jelah phm yg laki klu phm tue bgs la...setiap bln jer bendera merah...tp dlu kan aku ok jer...cool jer bile bendera merah nie walhal org lain x abis2 la merungut sengugut la ape la..ada tue smpi x leh bgn..cm kazen aku nie, bile bendera merah jer confirm2 la tahap ngade2 dia tue..demam, x leh bgn...sakit perut bagai nk t'cabut perut..

tue la akibat kutuk org yg kena sengugut...alih2, skg nie aku plak yg t'kena...asal bendera merah jer aku sakit2 perut n sakit pinggang yg agak melampau la...klu nk drive serba x kena la dlm kete sbb sakit sgt2 pinggang nie...tp alhamdulillah, aku xder la smpi demam2 ker atau smpi x larat nk bgn...cukuplah ape yg aku alami skg...hihihi

mood : x brp suke sgt la coz rase sakit2 bdn... =(
tp inilah anugerah dr Allah S.W.T kpd kaum hawa...ku tetap b'syukur pdMU

No comments:

Post a Comment